proPoints – wspólny program lojalnościowy marek HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA

5 października 2022, 11:20

ZF [pro]Points, należący do tej pory do ZF Aftermarket, będzie kontynuowany w nowej odsłonie jako program lojalnościowy proPoints. Projekt ten to owoc współpracy czterech partnerów – firm HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA. Nowy program umożliwi zbieranie punktów za zakupy produktów 9 marek produktowych i będzie w pełni zautomatyzowany, a katalog nagród znacznie wzbogacony. Program działa już na rynku niemieckim i austriackim, a od października 2022 r. dostępny jest również w Polsce.

Nowy program proPoints skierowany jest do niezależnych warsztatów samochodowych, zaopatrujących się w produkty marek partnerskich programu: HELLA, HELLA Pagid, NGK, NTK, SACHS, LEMFÖRDER, TRW, ZF i VARTA. Zarejestrowani uczestnicy będą mieć możliwość zbierania punktów za zakup produktów z oferty partnerów u dystrybutorów biorących udział w programie.

Zbieranie punktów w programie proPoints będzie opierać się na prostych zasadach. Pierwszy krok to rejestracja warsztatu na stronie internetowej propoints.pl. W trakcie rejestracji uczestnik wybiera do 5 autoryzowanych dystrybutorów, u których zaopatruje się w produkty marek partnerskich programu. Punkty za zakupy dokonane u wskazanych dystrybutorów będą przeliczane i aktualizowane automatycznie. Proporcjonalnie do wartości zakupów, będzie to 25 punktów za każde 500 złotych obrotu netto. Warto również zaznaczyć, że w ramach rozwoju programu proPoints partnerzy planują liczne promocje oraz stałe rozszerzanie oferty nagród o nowe pozycje.

Szczegóły programu proPoints

Uczestnicy programu za pośrednictwem portalu internetowego mogą w prosty sposób wymienić zebrane punkty na nagrody. Szeroka gama produktów przygotowanych specjalnie dla warsztatów umożliwi każdemu z zarejestrowanych wybór nagród z szerokiej puli, w tym m.in.: sprzęt AGD, produkty wyposażenia warsztatowego, sprzęty biurowe, elektronika, zabawki, elementy dekoracyjne i wyposażenia wnętrz, nagrody specjalne od partnerów oraz materiały reklamowe, a także bogaty wybór dedykowanych voucherów. Uczestnicy programu w dowolnym momencie będą mogli sprawdzić stan i termin ważności zebranych punktów, a także wybrać najkorzystniejsze nagrody.

– Cieszymy się, że dzięki współpracy możemy zaoferować partnerom warsztatowym jeszcze atrakcyjniejszy program lojalnościowy. W ramach rozwoju programu, w przyszłości chcielibyśmy przedstawić także szeroki wybór wsparcia bezpośredniego dla warsztatów w formie szkoleń, profesjonalnej odzieży roboczej i akcesoriów niezbędnych w codziennej pracy mechanika – wyjaśniają partnerzy HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA.

Więcej informacji na temat nowego programu lojalnościowego można znaleźć na stronie internetowej proPoints www.proPoints.pl. Tam też można dołączyć do grona uczestników programu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Wnikliwy Czytelnik, 6 października 2022, 9:44 2 0

Ot sposób na ominięcie działów marketingu dystrybutorów i przykręcenia im kurka z kasą. Ciekawy ruch, ciekawe mogą być efekty :)

Odpowiedz

Kszak, 7 października 2022, 15:28 0 0

A na końcu płaci klient.

Odpowiedz